miercuri, 11 martie 2009

Angajat pe timp de criza

Buna ziua!

Va scriu aceasta scrisoare in speranta ca aveti un loc disponibil in compania de succes pe care o conduceti
.

Sa ma prezint. Puteti sa-mi spuneti cum vreti, cum va vine la indemnana, raspund la orice comanda care nu contine formulari de genul " te rog". Functionez pe principiul "acum" sau "down bitch". Nu astept gratificatii nici multumiri. E de ajuns daca nu se tipa la mine dupa ce duc o sarcina la bun sfarsit.

Nu cer bani. Lucrez pe ce mi se da. Si promisiunile tin de foame uneori.

Stau peste program, pot sa si dorm in firma si s-o pazesc cand e nevoie.

Nu am un domeniu anume de referinta. Sunt multitasking, pot sa fac orice atata timp cat am ceva de facut.

Nu dorm, nu am viata sociala, nu am pasiuni nici teluri inalte. Execut si asta e de ajuns.

Pot sa pup in cur atat cat e nevoie, vin cu recomandari barosane.

Nu mananc, nu fumez. Acestea sunt ocupatii care ocupa timp. Trebuie sa recunosc ca ma mai duc la baie uneori. Daca vreti, ma pot opri sau pot face o singura data/zi.

Nu zic NU niciodata. Pot face orice si daca nu, ma straduiesc.

O sa dau refresh, adica F5 (asta ca sa vedeti si competentele mele tehnologice) in fiecare secunda ca sa vad daca am primit un raspuns de la dumneavoastra. V-am spus ca nu am viata. Astept sa ma dedic in totalitate serviciului.

Numai bine,
Un alt sclav al crizei.

3 comentarii:

  1. Cat de mult seamana cu mine nu.
    Scrie si una despre Somer in timp de criza, neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Somer lenes care nu vrea sa fie angajat, trebuie sa specific.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa-mi gasesc inspiratia, Nadia. Asa ca, dupa ce te vad, poate iese un post :-)

    RăspundețiȘtergere