vineri, 27 februarie 2009

Oamenii se plang


Oamenii din jurul meu sunt deprimati. Principalul motiv: banii. De cand au ajuns banii sa fie atat de importanti in viata noastra? Se stie ca e criza si poate nu-ti mai permiti somonul afumat sau pantofii de 7 milioane (asta e pentru Cristina). Dar la Ana nu te gandesti? Ea e fuckera si acu' sta acasa. Nu, femeile se plang. Va rog opriti-va!!!!

Urasc oamenii care se plang. "Ma doare capul, ma doare mana, nu mai am bani, dar merg sa-mi iau o noua bluzita, sunt prea grasa, dar mananc ca o vaca la MC". Oamenii care intr-adevar au probleme, nu se plang. Sunt prea tristi sa faca asta.

Eu sunt bine. E soare afara si asta ma face fericita. Plecati cu vaicarelile si lasati-ma sa ma bucur de lumea mea. Urasc depresiile. Ma fac sa ma gandesc la viitor si asta chiar nu suna bine. Asa ca, dragele mele colege si prietene, chilluiti-va! O sa fie bine si la noua casa, si la noul job si pe la facultate (pentru cei ce "nu-ntelege").

Ma deprima si despartirile, schimbarile mari. Si toate astea vin acum. Pentru mine si pentru cei din jur si le simt pe toate. Asa ca lasati-ma sa ma bucur de anotimpul meu, sa fiu mica asa cum imi place si nu va mai plangeti. Va multumesc pentru intelegere!


P.S: sper sa nu se supere nimeni, dar chiar nu-mi plac oamenii care se plang mult si aiurea. HiHi :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu